Saturday, April 7, 2012
Om å brenne seg i sosiale medier
›
Vi hører stadig vekk om ulike virksomheter eller organisasjoner som brenner seg i sosiale mediersammenheng - enten det er Twitter, Facebook,...
2 comments:
Forslag til en kampanje
›
Den fiktive bedriften Muffinsbakern legger planer for hvordan de kan gjennomføre en kampanje på sosiale medier. Under beskrives kampanje-ide...
2 comments:
Thursday, April 5, 2012
Virksomheters bruk av måleverktøy
›
Hvorfor bør virksomheter måle bruk av sosiale medier? Hva bør de måle? Bruk av sosiale medier er en av mange veier til resultatforbedring...
I dybden på måleverktøy
›
Coact Å bruke sosiale medier kan være veldig tidkrevende for en bedrift, spesielt om den skal holde tritt i flere forskjellige medier. Hva...
Google Analytics
›
I forbindelse med måling av sosiale medier, fremstår Google Analytics som et spesielt nyttig og populært verktøy. Jeg har derfor tatt i bruk...
4 comments:
Sunday, March 18, 2012
Ansvarsforhold i sosiale medier
›
Det finnes flere måter en bedrift kan få mange følgere på sosiale medier. Samtidig som bedriften får flere følgere, dukker spørsmålet om ans...
2 comments:
Tuesday, March 13, 2012
Virksomheters bruk av Twitter
›
Jeg har sett på fire ulike bedrifters bruk av Twitter, og vil forsøke å formulere min oppfatning av fordeler og ulemper som jeg ser i deres ...
3 comments:
›
Home
View web version